Cirkadián ritmus fogyás után


cirkadián ritmus fogyás után

Imádság egy álomért a szeretettnek Cirkadián ritmus diéta A cirkadián ritmusú étrend, más néven testórás étrend, alapvetően az időkorlátos étkezési terv egyik formája, ahol ezzel a belső órával szinkronban eszel. Bár bárki profitálhat ebből az étrendből, különösen alkalmas azok számára, akiknek anyagcsere-betegségei vannak, például elhízás és 2-es típusú cukorbetegség - mondja Tong.

Mielőtt azonban elindítaná új étrendjét, ne felejtse el először beszélni orvosával vagy dietetikusával - tanácsolja Tong.

cirkadián ritmus fogyás után

Hogyan lehet időben korlátozni az étkezést A kezdőknek Pasternak azt javasolja, hogy ossza el a kalóriabevitelét három fő étkezésre és két rágcsálnivalóra, az étkezés négy oszlopos étellel - kiváló minőségű fehérje például hal vagy tejtermékrengeteg zöldség, maroknyi minőségi rost és egészséges zsírok.

Ezenkívül az ébredéstől számított két órán belül fogyassza el a reggeli étkezését.

cirkadián ritmus fogyás után

A tipikus egészséges reggeli kulcsfontosságú tápanyagokból áll, mint fehérje, rost, vitaminok és egészséges zsírok. Éjjel fogyasszon el egy könnyebb ételt, például sült lazacot, fekete bablevest, avokádó pirítóst vagy salátástálat.

Fogyás az óra szerint

Pasternak azt is javasolja, hogy igyon egy pohár meleg tejet, amikor lefekszik az ágyba, mert ez segíthet jobban aludni. Ezen kívül törekedjen legalább hét órányi alvásra minden este - mondja Pasternak. Végül próbáljon meg összhangban lenni a rutinjával - mert minél rendszeresebbek az cirkadián ritmus fogyás után és étkezési szokásai, annál jobban működik a cirkadián ritmusa.

cirkadián ritmus fogyás után