Fogyás 160 font


Sok ember, aki úgy döntött, hogy lefogy, elakad egy trükkös kérdés mellett - kardiózni vagy súlyt emelni? Ők a két legnépszerűbb edzéstípus, de nehéz tudni, hogy melyik az időd jobb kihasználása. Ez a cikk elmond mindent, amit tudnia kell a kardio vs súlyzós edzésről a fogyáshoz. A Cardio több kalóriát éget munkamenetenként Sok tudós kutatta, hogy az emberek mennyi kalóriát égetnek el különféle tevékenységek során.

fogyás 160 font

E kutatás alapján a testsúlyával megbecsülheti, hogy mennyi kalóriát éget el a különféle edzések során, beleértve a kardiót és a súlyzós edzést is. A legtöbb tevékenységnél minél többet mér, annál több kalóriát éget el. Ha súlya font 73 kgakkor körülbelül kalóriát éget el 30 perc kocogás mérsékelt ütemben. Ha gyorsabban, 6 mérföld per órás sebességgel futna, akkor perc alatt kb. Másrészt, ha ugyanannyi ideig edz, akkor csak — kalóriát égethet el. Körülbelül ugyanannyi erőfeszítéssel több kalóriát éget el a cardio edzésenként, mint a súlyzós edzés.

Összegzés: Az edzés során elégetett kalóriák száma a test méretétől és az edzés intenzitásától függ.

fogyás 160 font

Általában a kardio edzés több kalóriát éget el, mint egy azonos időtartamú súlyzós edzés. A súlyzós edzés segít naponta több kalóriát égetni Bár a súlyzós edzés általában nem éget annyi kalóriát, mint a kardio edzés, más fontos előnyei is vannak.

Hogyan kell a testzsír és az izomépítés 4 hónap lányoknak

Például a súlyzós edzés hatékonyabb, mint a kardio az izomépítésben, és az izom nyugalmi állapotban több kalóriát éget el, mint néhány más szövet, beleértve a zsírt is.

Emiatt általában azt mondják, hogy az izomépítés a kulcs a nyugalmi anyagcsere fokozásához - vagyis hány kalóriát éget el nyugalomban. Egy tanulmány a résztvevők pihenő anyagcseréjét mérte a súlyzós edzés 24 hete alatt.

Bár ez jól hangozhat, fontos elgondolkodni azon, hogy ez mennyi kalóriát jelent. A férfiaknál a nyugalmi anyagcsere napi kalóriával nőtt. A nőknél ez csak körülbelül 50 kalória volt naponta.

fogyás 160 font

Így a súlyzós edzés és egy kis izomépítés nem fogja az fogyás 160 font ugrani az anyagcserét, de kis mértékben megnövelheti.

A súlyzós edzésnek azonban más fontos kalóriaégető előnyei is vannak. Konkrétan, a kutatások kimutatták, hogy a súlyzós edzést követő órákban több kalóriát éget el a kardió edzéshez képest 5, 6, 7. Valójában vannak olyan jelentések, amelyek szerint a nyugalmi anyagcsere a súlyzós edzés után akár 38 órán keresztül is magas szinten marad, míg a kardio esetében ilyen növekedést nem jelentettek 7.

Ez azt jelenti, hogy a súlyok kalóriaégető előnyei nem korlátozódnak az edzés idejére. Ezután órákig vagy napokig égetheti a kalóriákat.

A legtöbb edzéstípus esetében az intenzívebb edzés növeli az utána elégetett kalóriák számát 8. Összegzés: A súlyzós edzés idővel javíthatja az anyagcserét, bár a változások nem hatalmasak. Ezenkívül a súlyzós edzés általában hatékonyabb, mint a kardio, az edzés után elégetett kalóriák számának növelésében. A nagy intenzitású intervallum edzés rövidebb idő alatt hasonló előnyöket nyújt a kardió számára Bár a kardió és a súlyzós edzés a két legnépszerűbb edzés, vannak más lehetőségek is.

Ezek egyike a nagy intenzitású intervallum edzés Fogyás 160 fontamely nagyon intenzív testmozgás rövid szakaszait foglalja magában, felváltva alacsony intenzitású helyreállítási periódusokkal. A HIIT edzés általában 10—30 percet vesz igénybe. A HIIT-et különféle gyakorlatokkal használhatja, beleértve a sprintelést, a kerékpározást, az ugrókötéllel vagy más testtömeg-gyakorlatokkal.

Egy tanulmány összehasonlította a HIIT, a súlyzós edzés, a futás és a kerékpározás 30 perc alatt elégetett kalóriákat.

Ez azonban nem feltétlenül jelenti azt, hogy más típusú testmozgás nem jó a fogyáshoz. A HIIT és a hagyományos kardio hasonló hatással lehet a fogyásra Több mint túlsúlyos és elhízott felnőttet vizsgáló kutatás azt találta, hogy a HIIT és a hagyományos kardio hasonló mértékben csökkentette a testzsírt és a derék kerületét. Ráadásul más kutatások kimutatták, hogy a HIIT stílusú edzések körülbelül ugyanannyi kalóriát égethetnek el, mint a hagyományos kardió, bár ez a testmozgás intenzitásától függ.

Egyes kutatások szerint körülbelül kalóriát éget el 30 perc alatt akár kardio, akár HIIT, ha körülbelül font 73 kg. A HIIT egyik lehetséges előnye, hogy kevesebb időt tölthet el a gyakorlással, mivel a pihenőidő az intenzív tevékenységi időszakok közé tartozik.

Egyes kutatások azt mutatják, hogy több kalóriát égethet el, mint a súly vagy a kardió. Összességében hasonló súlycsökkenést okozhat, mint a kardio, de kevesebb időt fordít a fogyás 160 fogyás 160 font. Többféle típusú gyakorlat lehet a legjobb Az American College of Sports Medicine ACSM az egyik legnagyobb és legelismertebb szervezet, amely testmozgási ajánlásokat ad.

Bizonyítékokon alapuló ajánlásokat tett közzé a fogyásról. Mennyit kell gyakorolni hetente?

Fogyás átlag alatt

Összességében az ACSM kijelenti, hogy a mérsékelt vagy erőteljes fizikai aktivitás kevesebb mint heti perc, például a kardio valószínűleg nem elegendő a fogyáshoz. Ugyanakkor kijelenti, hogy hetente több mint perc ilyen típusú fizikai aktivitás elegendő ahhoz, hogy a legtöbb embernél fogyást okozzon. Ezenkívül a kutatások azt mutatják, hogy az emberek hajlamosak nagyobb testtömeg-vesztésre, ha magasabb a fizikai aktivitásuk. Milyen típusú gyakorlatokat kell végeznie?

fogyás 160 font

Érdekesség, hogy az ACSM kutatásának áttekintése szerint a súlyzós edzés nem sokat segít a fogyásban. Fontos azonban megjegyezni, hogy ha a testsúlya sem változik, a testösszetétele javulhat. Például a súlyzós edzés az izmok növekedéséhez és a zsír csökkenéséhez vezethet.

A Cardio több kalóriát éget munkamenetenként

Ha az izom és a zsír azonos mértékben változik, a skála változatlan maradhat, annak ellenére, hogy egészségesebb lett. Egy nagy tanulmány túlsúlyos vagy elhízott felnőtt bevonásával segít mindent a perspektívába helyezni a testmozgás és a fogyás szempontjából.

A résztvevőket három edzéscsoportba osztották: kardió, súlyok vagy kardio plusz súlyok. Nyolc hónap elteltével azok, akik kardiózással, kardióval és súlyokkal foglalkoztak, elveszítették a legtöbb súlyt és zsírt. Eközben a súlyok és a kardio-plusz-súlycsoportok kapták a legtöbb izmot.

Account Options

Összességében a kardio-plusz-súly csoportban alakultak a legjobb testösszetétel-változások. Fogytak súlyukból és zsírjukból, miközben izmokat is szereztek. Ez azt jelenti, hogy a kardiót és a súlyokat ötvöző program lehet a legjobb a testösszetétel javításához.

Összegzés: A kardio hatékonyabb, mint a súlyzós edzés, a testzsír csökkentésében, ha heti percnél többet végez. A súlyzós edzés jobb, mint a kardio az izomépítéshez. A kardió és a súlyok kombinációja lehet a legjobb a testösszetétel javításához. Az étrend és a testmozgás egyaránt kritikus a hosszú távú siker szempontjából A legtöbb ember tudja, hogy a testmozgás és az egészséges étrend elengedhetetlen az optimális egészséghez.

Minden nagyobb egészségügyi szervezet javasolja az étrend és a testmozgás megváltoztatását a fogyás elősegítése érdekében.

Átlag fogyás 10 hét alatt |

A legjobb edzésprogram iránti elkötelezettség nem elegendő, mivel továbbra is figyelnie kell étrendjére, ha optimalizálni szeretné a fejlődését. Kutatások kimutatták, hogy a hosszú távú fogyás ideális programja magában foglalja a kalóriabevitel mérsékelt csökkentését és egy jó testedzési fogyás 160 font. Bár sokan tudják, hogy az egészséges táplálkozás kritikus fontosságú a fogyás szempontjából, egyesek túl messzire mennek, és azt mondják, hogy az étrend az egyetlen, ami számít.

fogyás 160 font

Fontos azonban felismerni, hogy a testmozgás fogyás 160 font segít. Egy tudományos áttekintés, amelyben több mint ember vett részt, megvizsgálta a diéta és a testmozgás súlycsökkentő hatásait, és összehasonlította őket egyedül az étrendi változások hatásával. Ráadásul az étrendet és a testmozgást is magában foglaló programok szintén hatékonyabbak voltak, mint a fogyás 160 font önmagában a fogyás fenntartásában egy másik év után.

Összegzés: Az egészséges táplálkozás és a jó testmozgás a két legfontosabb tényező a fogyás hosszú távú sikeréhez. A testmozgást tartalmazó súlycsökkentő programok idővel nagyobb súlycsökkenéshez és jobb testsúly fenntartáshoz vezethetnek. Alsó vonal A kardió és a súly egyaránt segíthet abban, hogy egészségesebbé és fittebbé váljon. A kardió edzés több kalóriát éget el, mint egy súlyzós edzés. Anyagcseréje hosszabb ideig megemelkedhet a súlyok után, mint a kardio, és a súlyemelés jobb az izomépítéshez.

Így a testösszetétel és az egészség javítására szolgáló ideális edzésprogram magában foglalja a kardiót is és súlyok. A legjobb mindkettőt megtenni.