Fogyás pulzustartomány


Tényleg a pulzus a fogyás kulcsa? - HáziPatika

A zsírégető pulzustartomány mítosza By: IQfitnesz. Azt hinné az ember, hogy aki szakértőnek vallja magát, az konyít is valamit a dolgokhoz.

zsírt éget nhs

Erre mit olvasok valamelyik nap egy fekvő alkalmatosságról elnevezett rovatban? A fitnesz szakértő-személyiedző azt javasolja, hogy ha fogyni akarsz, akkor tartsd alacsonyan a pulzusodat.

ideális fogyás marysville

Mi ezzel a gond? Neked elmondom, ő fogyás pulzustartomány valószínűleg úgysem értené. A szervezet energiatermelő és hasznosító rendszere egy igen bonyolult, de azért viszonylag jól ismert terület. Viszont ahhoz eléggé összetett, hogy amikor modellezni próbáljuk, akkor általában a különböző folyamatokat külön-külön vizsgáljuk.

Milyen pulzustartományban fuss, ha fogyni szeretnél?

Mivel ezek más és más körülmények között hatékonyak, ezért az emberek hajlamosak külön kezelni őket és azt mondani, hogy nagyon kis terhelés és alacsony pulzus mellett csak zsírból nyerünk energiát, nagyon rövid és intenzív terhelés esetén meg csak a glikogén raktárakból. A valóság ezzel szemben az, hogy szinte mindig minden folyamat egyszerre történik, csak az arányuk változik.

lefogy 21 nap alatt kb

Amíg a szervezetben van elég eltárolt glikogén, addig a egy sima séta esetében is lesznek sejtek, amelyek glükózból fognak energiát előállítani. Igaz, hogy a többség zsírból de a két folyamat egyszerre fog futni. És bizony ott lesz a tejsav is.

lipo 3 zsírégető mellékhatások

Ettől persze még igaz lehet, hogy az adott terhelés mellett az energia nagy részét zsírból fogjuk előállítani. Tehát eddig még fogyás pulzustartomány igaza is lehetne a szakértőnknek. Oké, de mi az a terhelés, amikor főleg csak zsírt fogunk lebontani? Általában közvetve tudjuk csak megadni, azaz a pulzusszámot tudjuk meghatározni.

Mi az a „zsírégető pulzus”?

Tehát, ha olyan lassan futnék, vagy olyan gyorsan sétálnék, hogy a pulzusom körül lenne, akkor arányaiban a legtöbb zsírt égetném el. Ez olyan kcal-t jelentene nálam átlagosan.

lefogyott de nem tudja elveszíteni a hasi zsírt

Ha ezt tisztán zsírból tudnám fedezni, akkor ez 56 gramm zsírt jelentene. Így, megint csak durván leegyszerűsítve a dolgot 20 órát kell egy kg zsír elégetéséhez mozogni.

zsírégető anyagok

Feltéve, hogy a kalóriabevitelünk pont fedezi a fenntartási fogyás pulzustartomány. Mi a helyzet, mondjuk egy HIIT edzéssel, vagy egy óra gyors futással, vagy testépítéssel. Igaz, hogy óránként akár kcal-t is elégetünk, de bizony annak nagy biocom fogyás vélemények glükóz felhasználásával fog történni.

A Pulzusmérés - SPORTÉSZ videosorozat

Az hogy milyen arányban azt szinte lehetetlen megmondani, mert erősen egyénfüggő és a terhelés idő-intenzitás függvényében jelentősen változhat. Viszont ha kevesebb zsírt is használtunk el az adott óra alatt még ott marad a misztikus után égető hatás. Ez ugyan messze nem annyira jól ismert terület, mint az anyagcsere folyamatok, de a regeneráció és az adaptáció ugyanúgy energiába kerül a szervezetnek.

Tényleg a pulzus a fogyás kulcsa?

Ráadásul ez egy igen hosszú folyamat, akár 48 óra is lehet. Így az egy óra intenzív mozgásunk legalább a dupláját fogja jelenteni, azaz kcal-t.

Alacsony intenzitású aerob edzés: egyenletes, viszonylag alacsony pulzustartományban végezzük. Pulzuskontrollált edzés Ilyen például a séta vagy a lassú biciklizés. Mérsékelt intenzitású zsírégető edzés: több energiát igényel, szálkásításhoz ideális, mert viszonylag kis izomvesztéssel tudunk több kalóriát elégetni. Pulzusszám és zsírégetés Fogyás franklin ma Im 46 és fogyni kell Ilyen például a kocogás, a lépcsőzés, az úszás és a power kardió egyes változatai is amikor kisebb súllyal végzünk séta közben pulzusszám fogyás ismétlésszámú gyakorlatokat. Magas intenzitású, anaerob edzés: tökéletes pulzusszám fogyás, sok kalóriát tudsz kevesebb idő alatt elégetni, és hosszabb távon felpörgeti az anyagcserét.

Ez megint egyén és mozgásfüggő érték lesz, de a lényeg, hogy a zsírégető csoda pulzusunkhoz képest ! Ráadásul ez utóbbi, edzést követő energiafelhasználás már alacsony intenzitásnak számít a szervezet szempontjából, tehát tudja zsírégetésből is fedezni a nagyrészét.

Kardiózd le magadról a zsírpárnákat!

Tehát: Egyrészt sokkal több kalóriát fogunk elhasználni adott idő ráfordításával, másrészt, ha arányaiban több is lesz ebből a glükózból származó energia, abszolút értékben a zsír mennyisége mégsem lesz kevesebb. Harmadrészt pedig nem elég, hogy ezekkel a mozgásformákkal hatékonyabban lehet zsírt égetni, de még az alakunknak, a keringési rendszerünknek és az idegrendszerünknek is jobbat tesz.

Célpulzus kalkulátor Személyre szabott edzés Az InfraTrainer-rel végzett edzés teljesen személyre szabható. Ehhez mindössze két adat kell: az életkorod, valamint a nyugalmi pulzus. Ezekkel kiszámítható a zsírégető pulzus tartomány, mely az edzés során egy pulzusmérő óra segítségével a megfelelő értéken tartható a beépített 9 fokozatú mágnesfék erősségének csökkentésével vagy növelésével. Kedvelt aerob gyakorlat a futás, kerékpározás, úszás, gyaloglás. Ezek az edzésfajták javítják a keringés funkcióit és az energianyerési folyamatokat.

Lehet zsírégető tartományban tingli-tanglizni, de nem sok értelme van. Még kezdők esetében sem, mert nekik meg olyan gyorsan és könnyen felszalad a pulzusuk, hogy már a beöltözés során magasabb lesz, mint a zsírégető tartomány és akkor még el sem jutottunk a bemelegítésig. Szóval ne hallgassatok a fitnesz-sarlatánokra rám secsináljátok, ami jól esik, ahogy jól esik, a lényeg, hogy mozogjatok!