Hogyan lehet gyorsan elhízni a zsír


Írta: Vágó Boglárka Bizonyára te is hallottál már arról, hogy hasra is különböző módon lehet hízni, és az alma típusú elhízás jóval veszélyesebb az úgynevezett körte típusútól, mert jóval több egészségügyi kockázatot rejt magában.

Most segítünk, hogyan szabadulj meg ezektől az alattomos zsírlerakódásoktól. A hasi elhízásnak két típusa van.

Le a pocakkal! Előzd meg a hasi elhízást!

Az egyik, mikor a zsír a bőr alá rakódik le, ez az úgynevezett körte típusú elhízás, és főleg a nőkre jellemző, mert a zsír nagy része a combra és a fenékre rakódik le, és kevesebb a hasra. A másik a viscerális, azaz alma típusú elhízás, ahol a zsír nagy része a hasra rakódik le.

fogyni telefonos alkalmazás

Ezért is néz ki az illető egy jól megtermett almának. Bár ez a típusú elhízás főleg férfiakra jellemző, azért a nők között is szép számmal előfordul. Meg kell jegyezni, hogy ez utóbbi elhízás jóval több egészségügyi kockázatot von maga után, így például szívelégtelenséget, stroke-ot, rákot és cukorbetegséget. Jó hír hogyan lehet gyorsan elhízni a zsír, hogy némi táplálkozási- és életmódbeli változtatással meg lehet szabadulni ettől a típusú elhízástól.

Hogyan lehet gyorsan elhízni a zsír. A soványság okai

Mit egyél? Először is, az elhízás egyik valószínűsíthető oka, hogy több kalóriát vittél be, mint amennyire ténylegesen szükséged lett volna. Így értelemszerűen a napi kalória-bevitelből kell lefaragni, hogy a fogyás sikeres legyen. Teljes értékű gabonafélék A barna rizsaz árpa, a zab rengeted rostot tartalmaznak, melyek segítik az emésztést, és hosszú ideig telítve érzed magad, így nem fogsz vágyni arra, hogy nekiess a második szelet tortának, és a vércukorszintedet is helyén tartja.

milyen gyorsan lehet égetni a testzsírt

Tejtermékek Ha diétába kezdünk, sokszor a tejtermékeket száműzzük elsőként az étrendünkből, mint bűnös, zsíros mumusokat. Holott a zsírszegény vagy zsírmentes termékek éppenséggel elősegítik a fogyást, nem beszélve arról, hogy a bennük lévő kalcium a csontokat is erősíti. Mit még?

fogyni szoptató kisgyermek

Elsősorban olyan élelmiszereket, melyek telítetlen zsírokat tartalmaznak, így az olíva olaj, szezám- és repceolaj, avokádó és dió. Ezek az élelmiszerek gyakorlatilag üzenetet küldenek a szervezetednek, hogy mérsékeljék a zsír lerakódását a hastájékon.

Hogyan lehet hízni - 3 egyszerű lépés

De ezek fogyasztását se vidd túlzásba vidd túlzásba, mert kalóriát ezek az élelmiszerek is tartalmaznak. Ezeket kerüld!

  1. Hogyan lehet hízni - 3 egyszerű lépés - Victor Diaconescu
  2. Ep fogyás
  3. Hogyan lehet fogyni 15 évesen
  4. Sötét széklet és fogyás
  5. Hasi elhízás: nem csak a túlevés következménye lehet, más is állhat a háttérben!
  6. Fogyás a paleo első hete

Transzzsírok Természetesen nem árt kerülni a rossz transz- és telített zsírokat, melyek bőségesen megtalálhatóak például a margarinban, a gyorséttermi kajákban, az olyan péksütikben, melyek nem teljes kiőrlésű lisztből készültek, valamint az édességekben és cukrászsüteményekben. Dohányzás Bár sokáig abban a hitben éltünk, hogy a dohányzás elősegíti a fogyást, ez most megdőlni látszik, hiszen tanulmányok azt mutatták, ki, hogy a dohányosok körében jóval gyakoribb az alma típusú elhízás.

Hízókúra – Ha gondot okoz a soványság

A tudósok ezt annak tudják be, hogy a dohányzás negatívan befolyásolja az anyagcserét. Alkohol Nemcsak a sör okozhat úgynevezett sörhasat, hanem más egyéb alkohol is.

Egyrészt az alkohol lassítja az anyagcserét, sok kalóriát tartalmaz, ráadásul növeli az étvágyat is. Emiatt irányelvek nem szándékos fogyás kell teljesen absztinenssé válnod, de egy este maximum egy-két pohár bort engedj hulk összeomlik fogyni magadnak, és kerüld a cukros, tömény likőröket, koktélokat és az égetett szeszeket.

Le a pocakkal! Előzd meg a hasi elhízást! | Well&fit

Eddz rendszeresen A megfelelő étkezés mellett természetesen nem szabad megfeledkezni az edzés fontosságáról sem. Pattanj biciklire, fuss, sétálj, lift helyett lépcsőzz, és máris elősegíted, hogy leolvadjon a hasadról az úszógumi.

hogyan lehet zsírot veszíteni a mellében

Napi egy óra edzéssel nemcsak az anyagcserédet tudod felpörgetni, és csökkenteni a szív- és egyéb betegségek kialakulásának kockázatát, de a mindennapi stresszt is jóval könnyebben fogod viselni. Kapcsolódó cikkek.