Súlyos zsírvesztés, A hatékony zsírégetés alapjai :: Fitness Akadémia


Zsírégetés mesterfokon: Kardió helyett Intervallum edzés!

Hatályos:

Egy eszméletlen hatékony módszer, amivel az eredményeket tized annyi idő alatt tudod elérni, mintha rendes kardiót végeznél. Olvasd el szakértőnk, Ádám Norbert cikkéből, hogy hogyan és egy edzéstervet is kapsz!

Tapasztalataim alapján, ha az embernek van egy jó étrendje és egy megfelelő súlyzós edzésterve heti edzésselakkor minden adott ahhoz, hogy lefogyjon.

súlyos zsírvesztés

Ennél többre nincs szükség. Mint azt súlyos zsírvesztés láttuka hagyományos, állandó intenzitású kardió edzés nem épp a legjobb módszer a zsírégetésre, helyette akkor inkább az Intervallum edzés!

súlyos zsírvesztés

Általában az emberek szeretnék, ha lenne valami olyan edzés, ami során leizzadnak, kimerülnek, ami pörgősebb, mint egy átlagos súlyzós edzés. Kell nekik valami, amitől úgy érezhetik, hogy a szív- és érrendszerüket is leedzették, elégettek egy jó adag kalóriát — aminek talán egy kis része zsír.

Zsírvesztés sovány tömeg

Ezzel nincs is semmi gond — mindig örülök, amikor valaki lejön edzeni és megkérdezi, hogy esetleg azon felül, amit mi csinálunk, ő, egyedül még mit csinálhatna. Ilyenkor én mindig az intenzív intervallum edzéseket tudom javasolni amennyiben az illető olyan állapotban van — tehát nem súlyosan elhízott, stb. Mi is az az intervallum edzés?

súlyos zsírvesztés

Az intervallum edzés során az intenzitás nem állandó mint a kardiónálhanem bizonyos időközönként — intervallumokban — változik. Az egyik intervallumban magas az intenzitás, a következőben alacsony.

Egyes kutatásokban a sima, állandó intenzitású sétát hasonlították össze az intervallum gyors-lassú sétával kettes típusú diabéteszesekben — és az intervallum csoportban szignifikánsan javult a glükóz tolerancia az állandó intenzitású és a kontroll csoporthoz képest is.

súlyos zsírvesztés

Az intervallum edzés egyik fajtája az ún. Az egész letudható perc alatt.

súlyos zsírvesztés

HIIT vs. Az eredmények ugyanazok!

Zsírégetés mesterfokon: Kardió helyett Intervallum edzés!

Milyen hatással van az izmokra a HIIT? A HIIT növeli az izmok oxidatív kapacitását — tehát több zsírt és szénhidrátot tudnak oxigén segítségével lebontani.

súlyos zsírvesztés

Ezt többek között a citrát-szintáz enzim működésének és mennyiségének növekedésén keresztül éri el. Emellett megnő az izmok glikogén és GLUT4 transzporter tartalma. Végül pedig, a leírt protokollok képesek akár 2 hét alatt javítani az inzulinérzékenységet.

Az inzulinérzékenység a mindenünk — ha fogyni szeretnénk, ha izmot építeni, vagy egyszerűen csak egészségesek szeretnénk lenni, nélkülözhetetlen, hogy megfelelő súlyos zsírvesztés rendelkezzünk.